صدور بیمه بدنه خودرو ✔️ صدور بیمه بدنه در مشهد

یکی از انواع بیمه خودرو، بیمه بدنه می‌باشد. بیمه بدنه اجباری نیست اما عموما دارندگان وسایل نقلیه برای جبران خساراتی که تحت پوشش بیمه ثالث نمی‌باشد این بیمه نامه را خریداری می‌کنند.

امتیاز دهی :

صدور بیمه بدنه خودرو ✔️ صدور بیمه بدنه در مشهد

بیمه بدنه چیست؟

یکی از انواع بیمه خودرو، بیمه بدنه می‌باشد. بیمه بدنه اجباری نیست اما عموما دارندگان وسایل نقلیه برای جبران خساراتی که تحت پوشش بیمه ثالث نمی‌باشد این بیمه نامه را خریداری می‌کنند. با خرید برخی از پوشش‌های اضافی در بیمه بدنه می‌توانیم بیمه نامه کامل‌تری برای خودروی خود داشته باشیم. البته ممکن است هنگام خرید خودرو صفر با اصطلاح کارت طلایی آشنا شده باشید. خرید کارت طلایی یا بیمه بدنه می‌تواند یک چالش برای هرکس باشد که با افزایش اطلاعات خود از هرکدام می‌توانید انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

نکته: بیمه بدنه فقط برای خودرو نیست و همه وسایل نقلیه از موتور سیکلت گرفته تا هواپیما  و کشتی می‌توانند بیمه بدنه خریداری نمایند.

 تاریخچه بیمه بدنه؟

بعد از جنگ جهانی اول استفاده از اتومبیل در شهرهای اروپایی برای جابجایی مسافر و بار و سفر بسیار رواج پیدا کرد، در کنار استفاده از اتومبیل تعداد حوادث رانندگی نیز افزایش داشت و نداشتن ایمنی در جاده و مسیر شهری و مخصوصا ایمنی خودروها جبران خسارات اتفاق افتاده را یکی از معضلات دارندگان اتومبیل کرده بود که باید هزینه های قابل توجهی را در زمان تصادف پرداخت می‌کردند. به خاطر این موضوع برای اولین بار قانونی تحت عنوان قانون ترافیک جاده‌ای در سال 1930 به صورت اجباری برای کلیه صاحبان خودروها و رانندگان در ایتالیا به اجرا درآمد، این بیمه نامه برای هرگونه تصادف، آسیب به افراد و یا مرگ افراد ثالث بود. بعد از این سال برای تکمیل پوشش‌های بیمه اتومبیل بیمه نامه بدنه نیز شکل گرفت.

 چرا بیمه بدنه برای خودروی شما نیاز است؟

افزایش ارزش خودروها در سال‌های اخیر، هزینه‌های جبران خسارت‌های اتفاق افتاده را یکی از هزینه‌های ناخواسته برای دارندگان خودرو کرده است. همانطور که می‌دانید بیمه شخص ثالث خسارات جانی و مالی وارد شده به سایر افراد را جبران می‌کند و خودروی آسیب دیده که مقصر ماجراست نمی‌تواند هیچگونه خسارتی از بیمه ثالث دریافت نماید از این رو مواردی که در بیمه های شخص ثالث قابل پرداخت نمی‌باشد با بیمه بدنه جبران می‌شوند از جمله:

⬜ در تصادفاتی که شما مقصر حادثه باشید نمی‌توانید از بیمه‌نامه‌های شخص ثالث برای اتومبیل خود استفاده کنید
⬜ اگر اتومبیل شما سرقت یا دچار آتش سوزی یا سقوط و واژگونی گردد نمی‌توانید از بیمه نامه شخص ثالث خود استفاده نمایید
⬜ زمانی که اتومبیل پارک شده شما، دچار تصادف می‌شود و شما نمی‌دانید مقصر این حادثه چه کسی است نمی‌توانید از بیمه نامه شخص ثالث خود استفاده نمایید
⬜ 
زمانی که اتومبیل شما گرفتار بلایای طبیعی مانند سیل و طوفان و… شود و یا خودرو و یا لوازم جانبی آن به سرقت برود، نمی‌توانید از بیمه نامه شخص ثالث خود استفاده نماید

با داشتن بیمه بدنه تمام خسارت‌های گفته شده از بیمه بدنه قابل دریافت است . با توجه به چند علت گفته شده، خرید بیمه بدنه میتواند بسیار عاقلانه باشد

اصطلاحاتی که در بیمه بدنه باید بدانید

  • ✔️ بیمه گر: شرکت بیمه‌ای است که مشخصات آن در بیمه نامه درج شده و به ازای دریافت حق بیمه جبران خسارات احتمالی را انجام می‌دهد.

  • ✔️ بیمه گذار: شخصی است حقیقی یا حقوقی که مالک بیمه نامه است و یا مسئولیت حفظ بیمه  نامه را از طرف مالک را دارد.

  • ✔️ ذینفع: شخصی است که بنا به درخواست بیمه گذار نام وی در این بیمه نامه درج گردیده است و تمام یا بخشی از خسارت به وی پرداخت می‌شود.

  • ✔️ حق بیمه: مبلغی است که در بیمه نامه مشخص شده و بیمه گذار موظف است در زمان خرید بیمه  نامه تمام یا بخشی از آن را به ترتیبی که در بیمه نامه مشخص می‌شود به شرکت بیمه پرداخت نماید.

  • ✔️ موضوع بیمه: وسیله نقلیه زمینی است که مشخصات آن در بیمه  نامه درج شده است. لوازمی که مطابق کاتالوگ وسیله نقلیه بیمه شده به خریدار تحویل و یا در بیمه نامه درج شده است نیز جر موضوع بیمه محسوب می‌شود.

  • ✔️ فرانشیز: بخشی از هر خسارت است که به عهده بیمه‌گذار است و میزان آن در بیمه‌نامه مشخص ‌می‌گردد

  • ✔️ مدت اعتبار بیمه نامه: مدت بیمه‌نامه‌ها معمولا یک ساله است اما شروع و پایان مدت اعتبار ‌بیمه‌نامه به ترتیبی خواهد بود که در ‌بیمه‌نامه معین شده باشد. 

جهت استفاده از مشاوره رایگان در مورد بیمه بدنه  بر روی دکمه درخواست مشاوره کلیک نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

شرایط عمومی بیمه بدنه را بدانید

بیمه، قراردادی است که بین شرکت بیمه و یک فرد حقیقی و یا حقوقی منعقد می شود، در بیمه بدنه نیز همانند سایر بیمه نامه‌ها دو طرف قرارداد (شرکت بیمه و بیمه گذار) متعهد به رعایت برخی از اصول هستند. وظایف و تعهدات بیمه گذار در بیمه بدنه و قوانین بیمه بدنه عبارتند از:

  • ✳️ رعایت اصل حد اعلای حسن نیت: از مرحله شروع استعلام بیمه بدنه خودرو تا محاسبه بیمه بدنه، اطلاعاتی توسط بیمه گذار ثبت می‌شود و شرکت بیمه بر اساس آن محاسبه نرخ بیمه بدنه را انجام داده و بیمه نامه را صادر می‌کند. اگر بیمه گذار واقعیتی را پنهان کرده و یا اطلاعاتی بر خلاف واقعیت به شرکت بیمه  بدهد، در زمان خسارت  بیمه تعهدی را نسبت به جبران نخواهد داشت و بیمه نامه نیز ابطال خواهد شد.

  • ✳️ پرداخت حق بیمه: شروع تعهدات بیمه نامه با پرداخت حق بیمه شروع می‌شود، در  خرید نقدی، در همان ابتدا تمامی حق بیمه را وی پرداخت می‌کند ولی در خرید قسطی، در زمان سررسید اقساط باید مبلغ حق بیمه را پرداخت شود، در غیر این صورت  شرکت بیمه می‌تواند بیمه نامه را فسخ نماید و یا تعهدی در جبران خسارت را نداشته باشد. نکته : با پرداخت نقدی بیمه بدنه، عموما شرکت‌های بیمه با ارائه تخفیف بیمه بدنه در محاسبه بیمه بدنه، از این نوع خرید بیمه نامه حمایت می‌نمایند. بنابراین خرید نقدی بیمه بدنه از ارزانترین بیمه بدنه خواهد بود.

  • ✳️ اعلام تشدید خطر: در ابتدای قرارداد بیمه بدنه، بیمه گذار برخی از شرایط خودرو  از قبیل نوع کاربری و ارزش خودرو و …را به شرکت بیمه اعلام می‌کند، چنانچه در طول مدت بیمه نامه تغییراتی در هر یک از موارد فوق اتفاق بیافتد ، بیمه گذار موظف است که شرکت بیمه را از این تغییر آگاه نماید، در غیر این صورت شرکت بیمه تعهدی در برابر جبران خسارت  شرایط نامتعارف نخواهد داشت و خسارت بر اساس شرایط اولیه بیمه نامه پرداخت می‌شود.

  • ✳️ اعلام خسارت: هر بیمه گذاری موظف است در زمان خسارت حداکثر تا 5 روز کاری به شرکت بیمه اطلاع داده و مدارک لازمه را به شرکت بیمه تحویل دهد.

  • ✳️ عدم اظهارات خلاف واقع: تقلب در خرید بیمه نامه از اتفاقاتی می‌باشد که برخی از بیمه گذاران متاسفانه در زمان اعلام اطلاعات به شرکت بیمه انجام می‌دهند. در این صورت شرکت بیمه تعهدی را در جبران خسارت نخواهد داشت.

  • ✳️ جلوگیری از وقوع حادثه و توسعه خسارت: با توجه به ماهیت بیمه که برای جبران خسارت می‌باشد، اما بیمه گذار موظف است که برای جلوگیری از وقوع حادثه و حتی توسعه خسارت احتیاط های لازم را انجام دهد، چراکه ممکن است در برخی از موارد خود بیمه گذار اقدام به ایجاد خسارت نماید تا مبلغی را به صورت خسارت دریافت نماید. یکی از دلایل اعمال فرانشیز بیمه بدنه به همین دلیل است.

  • ✳️ خودداری از جابجایی و یا تعمیر وسیله نقلیه: در زمانی که حادثه ای اتفاق بیافتد، فرد بیمه گذار باید از جابجایی و یا تعمیر وسیله نقلیه اجتناب کند، مگر این که این جابجایی به دستور مامور انتظامی باشد. 

 خسارت‌های تحت پوشش بیمه بدنه

بیمه نامه بدنه در شرکت‌های مختلف بیمه دو نوع پوشش اصلی و پوشش‌های اضافی را دارد که بیمه گذار می‌تواند به انتخاب خود علاوه بر پوشش اصلی، با پرداخت حق بیمه‌های بسیار اندک این پوشش‌ها را داشته باشد:

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه

❇️ آتش سوزی‌، صاعقه و انفجار (آصا): خسارت‌هایی که در اثر آتش سوزی، صاعقه و انفجار به موضوع بیمه (خودروی بیمه شده) و یا لوازم یدکی اصلی همراه آن وارد شود
❇️ سرقت کلی: اگر خودروی بیمه شده به سرقت برود و یا در اثر دزدی یا حتی شروع دزدی خسارتی به وسیله بیمه شده و یا سایر لوازم جانبی آن وارد شود تحت پوشش قرار دارد.
❇️ واژگونی و سقوط خودرو: خسارت‌های ناشی از واژگونی و سقوط خودروی بیمه شده حتی اگر شما مقصر حادثه باشید
❇️ برخورد خودرو با یک جسم ثابت و یا متحرک: خسارت‌هایی که ناشی از برخورد خودروی بیمه شده با یک جسم ثابت و یا متحرک و یا برخورد اجسام دیگر به خودروی بیمه شده اتفاق بیافتد حتی اگر شما مقصر حادثه باشید
❇️ 
خسارت‌های انتقال خودرو: خسارت‌هایی که در زمان نجات و انتقال خودروی بیمه  شده وارد شود

این پوشش‌ها، پوشش‌های اصلی بیمه بدنه می‌باشند و برای داشتن پوشش‌های کامل تر باید حتما پوشش‌های اضافی را خریداری نمایید

جهت استفاده از مشاوره رایگان در مورد بیمه بدنه  بر روی دکمه درخواست مشاوره کلیک نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

پوشش‌های اضافی بیمه بدنه

از مزایای بیمه بدنه آگاهی و انتخاب درست پوشش‌های اضافی می‌ باشد. پوشش‌های اضافی بیمه بدنه در واقع برای جبران خسارت‌هایی می‌باشد که ممکن است به هر دلیلی اتفاق بیافتد و جزو پوشش‌های اصلی بیمه بدنه اتومبیل نیست. بهترین بیمه بدنه خودرو بیمه نامه‌ای است که پوشش‌های کامل و لازم بیمه‌ای را داشته باشد. این پوشش‌ها در محاسبه نرخ بیمه بدنه موثر می‌باشد. پوشش‌های اضافی بیمه بدنه عبارتند از:

  • ☑️ پوشش شکست شیشه: شکسته شدن شیشه به تنهایی و بدون برخورد اشیا خارجی با داشتن این پوشش پرداخت می‌شود به عنوان مثال شکسته شدن شیشه در اثر گرم و سرد شدن هوا که در بیشتر خودروهای داخلی از جمله پژو و پراید و سمند اتفاق می افتد قابل جبران می‌باشد.

  • ☑️ پوشش پاشیده شدن رنگ و مواد شیمیایی: رنگ بدنه خودرو ممکن است در اثر ریختن روغن ترمز و یا پاشیده شدن رنگ و مواد شیمیایی دیگر دچار آسیب شود که این پوشش خسارت اتفاق افتاده را جبران خواهد نمود. جالب است بدانید که این یکی از پوشش‌های ارزان بیمه بدنه می‌باشد و بیشتر بیمه گذاران این پوشش را در بیمه نامه‌های خود دارند.

  • ☑️ پوشش ایاب و ذهاب: اگر در اثر خطرات اصلی اتفاقی برای خودرویتان بیافتد و خودروی بیمه شده به علت آسیب وارده قابل استفاده نباشد، با داشتن پوشش هزینه ایاب و ذهاب روزانه مبلغی را به عنوان ایاب و ذهاب و برای رفت و آمد پرداخت می‌شود.

  • ☑️ پوشش نوسانات قیمت: با وجود نوسانات قیمتی که در سال‌های گذشته در بازار خودرو اتفاق افتاده، داشتن این پوشش را از الزامات بیمه بدنه می‌کند. علت داشتن این این پوشش را می‌توان چنین بیان کرد که ارزش خودروی بیمه شده معیار پرداخت خسارت در بیمه نامه‌‎های بدنه می‌باشد. در صورت داشتن این پوشش اگر خسارتی در زمان تغییر قیمت خودرو اتفاق بیافتد مبلغ خسارت به نسبت سرمایه بیمه شده به قیمت واقعی روز بازار محاسبه و پرداخت می‌شود.

  • ☑️ پوشش کشیده شدن میخ روی بدنه: یکی از پوشش‌های جالب بیمه بدنه، جبران خسارت‌های ناشی از کشیدن میخ و سایر اشیا مشابه روی بدنه است. این پوشش فعلا فقط توسط بیمه بدنه ایران ارائه می‌شود.

  • ☑️ استهلاک: در جبران خسارت‌های مختلفی که تحت پوشش بیمه بدنه می‌باشد، فقط خسارت تحت پوشش پرداخت می‌شود و هزینه استهلاک خودرو با بیمه قابل پرداخت نمی‌باشد مگر این که پوشش حرف استهلاک را خریداری نمایید.

  • ☑️ پوشش حذف فرانشیز: پرداخت همه خسارات برای همه پوشش‌های درج شده در بیمه نامه دارای فرانشیز می‎‌باشد. اگر می‌خواهید فرانشیزی در خسارات بیمه بدنه پرداخت نکنید می‌توانید پوشش حذف فرانشیز را به صورت پوشش اضافی در بیمه نامه‌تان تهیه نمایید.

  • ☑️ پوشش ترانزیت: اگر سفر خارج از کشور دارید می‌توانید این پوشش را به بیمه بدنه‌تان اضافه کنید و از پوشش‌های بیمه بدنه‌تان در خارج از کشور استفاده کنید می‌توانید پوشش ترانزیت را تهیه نمایید. این نکته را فراموش نکنید که پوشش سرقت کلی و سرقت قطعات در خارج از مرزهای ایران پوشش ندارد.

خسارت هایی که تحت پوشش بیمه بدنه نمی باشد

بیمه بدنه نیز مانند سایر بیمه نامه ها دارای استثنائاتی می‌باشد که هر  بیمه گذاری باید از شرایط عمومی بیمه بدنه خود آگاه باشد، تا بتوانید در انتخاب مناسب‌ترین بیمه بدنه آگاهانه خرید نمایید. استثنائات بیمه بدنه عبارتند از:

⬜ خسارات ناشی از انفجار های هسته ای
⬜ خسارت‌هایی که  در اثر جنگ و شورش و یا اعتصاب و حمله وارد می‌شود.
⬜ خسارات عمدی که توسط بیمه گذار، ذینفع و یا خود راننده به خودرو وارد شود.
⬜ خسارت‌هایی که در اثر مصرف برخی از مواد از جمله مواد روان گردان و مخدر و یا حتی از مشروبات الکلی اتفاق بیافتد.
⬜ خسارت‌هایی که در حوادثی از قبیل فرار از پلیس به خودرو وارد شود، البته اگر در زمان فرار بدون اجازه مالک خودرو اتفاق بیافتد، می تواند از پوشش بیمه بدنه خود استفاده کند.
⬜ خسارات حوادثی که در اثر رانندگی بدون گواهینامه  و یا حتی  اگر حوادثی در اثر رانندگی با گواهینامه نامرتبط باشد و یا حتی گواهینامه باطل شده باشد، بیمه بدنه این خسارات را پوشش  نمی‌دهد.
⬜ 
همه خساراتی که در اثر بکسل کردن وسیله نقلیه به خودروی دیگر به خودرو وارد شود، جبران خسارات بر اساس بیمه نامه های مربوط به خودروهای بکسل و اصول و مقررات ایمنی آن‌ها پرداخت می‌شود.
⬜ 
خسارت‌هایی که در اثر حمل تعداد مسافر  و یا بار بیش از ظرفیت به خودرو وارد شود.

پوشش جدید بیمه بدنه شرکت بیمه ایران برای خوروهای غیر متعارف و گران:

اجازه بدهید در این جا اول خودرو غیرمتعارف را توضیح دهیم:

منظور از خودروی متعارف خودرویی است که قیمت آن کمتر از پنجاه درصد ( 50 %) سقف تعهدات بدنی که در ابتدای هر سال مشخص می شود، باشد. که این عدد در سال 1402 که دیه هر انسان 1.200.000.000 میلیارد تومان است 50% این مبلغ یعنی 600 میلیون تومان برای خودرو متعارف در نظر گرفته می شود بیشتر از این مبلغ خودرو غیر متعارف می باشد.

حال این پوشش  برای برای خودرو ی غیر متعارف چه خدماتی انجام می دهد؟

درصورتی که مالک خودروی نامتعارف دارای بیمه نامه بدنه با پوشش تکمیلی جبران زیان وارده به خودروهای نامتعارف باشد، خسارت مازاد بر مسئولیت مقصر حادثه از محل بیمه نامه بدنه ، با در نظر گرفتن شرایط ذیل رسیدگی و تسویه می گردد:

1 - در صورت وقوع حادثه و شمول این پوشش ، از مبلغ خسارت مازاد بر مسئولیت مقصر حادثه ، فرانشیز کسر نخواهد شد .
2 - در صورت وقوع حادثه و شمول این پوشش ، تخفیفات عدم خسارت بیمه نامه بدنه حذف نشده و در زمان تمدید بیمه نامه در شرکت سهامی بیمه ایران، مجددا لحاظ می گردد.
3 - این پوشش انحصاراً برای مواردی است که مورد بیمه بیمه نامه بدنه ، زیاندیده حادثه باشد و حادثه دارای مقصر شخص ثالث شناخته شده ، ناشی ازاعمال تبصره 3 ماده 8 قانون بیمه اجباری خسارات وارده به شخص ثالث باشد . بدیهی است در حوادثی که راننده مورد بیمه این بیمه نامه ، خود مقصرحادثه شناخته شود و یا خسارت در حدود مسئولیت مقصر حادثه باشد ، این پوشش قابل استفاده نخواهد بود .
4 - این پوشش منحصر به حذف فرانشیز در فرآیند محاسبه خسارت و حفظ تخفیفات بیمه نامه در زمان تمدید در سال آتی می باشد و سایر کسوراتی کهدر فرآیند رسیدگی و محاسبه خسارت وجود دارد از جمله استهلاک ، بازیافتی ، مانده حق بیمه، قاعده نسبی ماده 10 قانون بیمه و ... ، به حال و قوت خودباقیست .

مزایای این پوشش:

1- عدم حذف نخفیفات بیمه بدنه
2- حذف فرانشیز هنگام پرداخت خسارت

این پوشش برای خودروهای گران و غیرمتعارف بسیار خوب و کاربردی می باشد چرا که در صورت داشتن مقصر و زیاندیده بودن مالک خودرو دارای بیمه بدنه خسارت بدون کسر فرانشیژ پرداخت می گردد و حتی تخفیفات بیمه نامه نیز با وجود دریافت خسارت صفر نمی گردد .

 جدول تخفیفات بیمه بدنه

در صورت نداشتن خسارت در طول سال هنگام تمدید بیمه، تخفیف عدم خسارت شامل حال دارنده بیمه نامه بدنه شده و می تواند بیمه سال جدید را با تخفیف صادر نمایید که جدول آن در زیر آمده است.

تعداد سال های عدم خسارت بیمه بدنه درصد تخفیف برا بیمه بدنه
1 سال 25%
2 سال 35%
3 سال 45%
4 سال و بیشتر از 4 سال 60%

جدول فوق به صورت کلی می باشد و در بعضی از شرکت ها درصد تخفیف عدم خسارت برای سال های مختف متفاوت می باشد

تخفیف نقدی :

بسیاری از شرکت های بیمه  برای افرادی که حق بیمه بدنه خود را نقدی پرداخت کنند  تا  10% تخفیف در نظر می گیرند .

پوشش سرقت درجای قطعات خودرو در شرکت بیمه آسیا به چه شکل می باشد؟

این پوشش در شرکت بیمه آسیا، درصدی از ارزش خودرو نیست و از اول بیمه نامه هنگام صدور مبلغ مشخصی تعیین می شود.

مبالغ تعیین شده برای این پوشش شامل سه عدد 20 میلیون تومان، 50 میلیون تومان و 200 میلیون تومان است که خریدار می تواند از بین این سه گزینه یکی را برای بیمه نامه خود انتخاب کند.

بیمه بدنه وسایل بارکش و سنگین (کامیون، تریلی و ...)

خودروهای سنگین و بارکش وسیله کار می باشند و هر روز هفته و در تمام طول سال به صورت مداوم در جاده ها و خیابان ها تردد می کنند.

امروزه این وسایل سنگین ارزش ریالی بسیار بالایی نسبت به قبل پیدا کرده و به دلیل استفاده مداوم، زیاد و روزمره از این وسایل ریسک خطر در این گروه خودروها بالا می باشد.

 این موضوع خود نشان دهنده ضرورت داشتن بیمه نامه بدنه معتبر برای این دسته وسایل می باشد که در صورت بروز حادثه زیان دیده بتواند خسارت را از شرکت بیمه جبران نماید.

پوشش های بیمه بدنه این خودروها همانند پوشش های خودروهای سواری بوده که شامل سه خطر اصلی (حادثه، آتش سوزی، سرقت کلی) و پوشش های اضافی است.

این نکته در نظر داشته باشید که هنگام صدور بیمه نامه باید به نوع خودرو سنگین، مورد استفاده و یدک داشتن یا نداشتن وسیله حتما توجه گردد و بیمه نامه به صورت دقیق صادر گردد که هنگام حادثه شرکت بیمه جوابگوی خسارت باشد.

جهت استفاده از مشاوره رایگان در مورد بیمه بدنه  بر روی دکمه درخواست مشاوره کلیک نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

نظر بدهید

user
محمد عباسی
یکشنبه 1 بهمن 1402
سلام بیمه بدنه پارس دارم ولی خودرو فروختم بفرمایید که بیمه بدنه باطل کنم بهتر هست یا ماشین بگیرم بیمه اتنقال بدم ؟

admin
پاسخ مدیر به محمد عباسی
یکشنبه 1 بهمن 1402

سلام دوست عزیز اگه تخفیف دارین و خسارت نگرفتین انتقال بدین بهتره

user
حسن خوبرو
شنبه 23 دی 1402
سلام وقتتون بخیر بیمه بدنه مجموعه شما صادر کردم خواستم تشکر کنم بابت خدمات و حمایتی که داشتید و همچنین پیگیری خسارتی که انجام دادید.

admin
پاسخ مدیر به حسن خوبرو
یکشنبه 24 دی 1402

سلام خواهش می کنم ما همیشه به دنبال ارائه خدمات خوب به مشتریانمان هستیم ممنون از اینکه تجربه خودتان را با ما در میان گذاشتید.

user
علی شجاعی
چهارشنبه 22 آذر 1402
سلام برای تمدید بیمه بدنه از شرکت بیمه ایران به اسیا میخوام تغییر بدم ایا نیاز به بازدید هست ؟ با تشکر

admin
پاسخ مدیر به علی شجاعی
پنجشنبه 23 آذر 1402

سلام بله می بایست مجدد بازدید صورت گیرد و همچنین تخفیفات عدم خسارت قابل انتقال می باشد

user
حسین چزگی
شنبه 28 مرداد 1402
سلام خسته نباشید ممنون بابت مجموعه و خدماتی که ارائه می دهید من تونستم به کمک و راهنمایی شما از چند شرکت که برام استعلام قیمت گرفتید بیمه بدنه با بهترین قیمت و شرایط صادر کنم.

admin
پاسخ مدیر به حسین چزگی
یکشنبه 29 مرداد 1402

سلام سپاسگذارم از لطف شما ما همیشه سعی و تلاش می کنیم بهترین خدمات را به مشتریانمان ارئه دهیم.

user
سعید علی پورییان
سه شنبه 24 مرداد 1402
سلام بیمه بدنه بدون فرانشیز هم صادر می کنید ؟

admin
پاسخ مدیر به سعید علی پورییان
سه شنبه 24 مرداد 1402

سلام به صورت کلی فرانشیز جزء لاینفک بیمه نامه می باشد اما بعضی از شرکت های بیمه با تبصره های خاص و پیش نیازهای خاصی که باید رعایت شوند فرانشیز را در بعضی از موارد کم و یا حذف می کنند

user
مهدی طاهر گلی
سه شنبه 24 مرداد 1402
سلام کارت طلایی بهتر هست یا بیمه بدنه ؟

admin
پاسخ مدیر به مهدی طاهر گلی
سه شنبه 24 مرداد 1402

با سلام به صورت کلی هرکدام دارای یک مزایای خاص به خودشون هستند بیمه بدنه مبلغ خسارت را به حسابتون واریز می کند که این به شما آزادی عمل می دهد که هرکجا که مورد تایید خودتان می باشد خودرو را تعمیر نمایید. اما کارت طلایی برای تمام کارها از جمله صافکاری و نقاشی می بایست خودرو را به فقط به نمایندگی ببرید و حق انتخاب در این زمینه ندارید. بیمه بدنه با توجه به تخفیف عدم خسارت در سال های آتی نسبت به کارت طلایی مقرون به صرفه تر و ارزان تر می باشد اما کارت طلایی چند آپشن بیشتر از جمله حمل رایگان خودرو در صورت خراب شدن، امداد سیار و ... ارائه می دهد. در هر صورت انتخاب نهایی اینکه کدام یک را انتخاب نمایید به شما بر می گردد.