بیمه بدنه کامیون و تریلی ✔️ صدور بیمه بدنه کامیون

☳ صدور انواع بیمه نامه بدنه برای وسایل بارکش و سنگین
☳ امکان پرداخت به صورت اقساط
☳ مشاوره رایگان
☳ پیگیری دریافت خسارت

☎️ جهت مشاوره و خرید بیمه بدنه با ما تماس بگیرید
05136031848

امتیاز دهی :

بیمه بدنه کامیون و تریلی ✔️ صدور بیمه بدنه کامیون

بیمه بدنه کامیون و تریلی

خودروهای سنگین و بارکش وسیله کار هستند و هر روز هفته و در تمام طول سال به صورت مداوم در جاده ها و خیابان ها تردد می کنند. امروزه این وسایل سنگین ارزش ریالی بسیار بالایی نسبت به قبل پیدا کرده و به دلیل استفاده مداوم، زیاد و روزمره از این وسایل ریسک خطر در این گروه خودروها بالا می باشد.

این موضوع خود نشان دهنده ضرورت داشتن بیمه نامه بدنه معتبر برای این دسته وسایل می باشد که در صورت بروز حادثه زیان دیده بتواند خسارت را از شرکت بیمه جبران نماید. پوشش های بیمه بدنه این خودروها همانند پوشش های خودروهای سواری بوده که شامل سه خطر اصلی (حادثه، آتش سوزی، سرقت کلی) و پوشش های اضافی است.

این نکته در نظر داشته باشید که هنگام صدور بیمه نامه باید به نوع خودرو سنگین، مورد استفاده و یدک داشتن یا نداشتن وسیله حتما توجه گردد و بیمه نامه به صورت دقیق صادر گردد که هنگام حادثه شرکت بیمه جوابگوی خسارت باشد.

پوشش های اصلی بیمه بدنه کامیون و تریلی

  • 1- تصادفات

    در صورتی که تریلی، کامیون یا خودروی سنگین در اثر تصادف یا واژگونی یا برخورد با جسم ثابت  دچار خسارت بشود، خسارت وارد شده به بارکش قابل پرداخت خواهد بود.

  • 2- سرقت کلی:

    در صورتی که بارکش به صورت کلی سرقت شود و خودرو مذکور تا 60 روز بعد از حادثه پیدا نشود شرکت بیمه با کسر فرانشیز 20% ازمبلغ کل الباقی را به زیان دیده پرداخت خواهد کر.

  • 3- آتش سوزی:

    در صورتیکه که بارکش در اثر آتش سوزی آسیب ببیند یا از بین برود خسارت قابل پرداخت می باشد.

پوشش های اضافی بیمه بدنه :

✔️ بلایای طبیعی (سیل و زلزله)
✔️ شکست شیشه
✔️ نوسانات قیمت
✔️ ریختن رنگ اسید و مواد شیمیایی
✔️ سرقت درجای قطعات
✔️ ترانزیت

معمولا وسایل بارکش و سنگین دو پوشش بلایای طبیعی و شکست شیشه را نیز خریداری می کنند و در صورتی بارکش ها در مسیر ترانزیت کار میکنند این پوشش را نیز می تواند خریداری کنند.

جهت استفاده از مشاوره رایگان در مورد بیمه بدنه  بر روی دکمه درخواست مشاوره کلیک نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

انواع یدک در خودروهای بارکش :

یدک در خودروهای بارکش اهمیت زیادی دارد و هر نوع یک برای مصارف خاصی استفاده می گردد شما می تواند یدک را به صورت جداگانه و یا همراه با بیمه نامه بدنه کشنده اضافه کنید.

هر مدل یدک ریسک خاص خود را دارد که در حق بیمه نهایی تاثیر گذار است و می بایست موقع صدور بیمه نامه لحاظ گردد. حتی در صورتی که بعد از صدور بیمه نامه نوع یدک تغییر پیدا کرد می بایست سریع به شرکت بیمه اعلام و برای بیمه نامه بدنه الحاقیه صادر نمود

آیا حتما نیاز است یدک را بیمه کنیم؟

از یدک در خودروهای بارکش برای حمل بار استفاده می گردد و قطعه ای مهمی در خودروهای بارکش می باشد کما اینکه خود یدک نیز دارای ارزش مادی می باشد که مبلغ یدک باید در بیمه بدنه لحاظ گردد تا در صورت خسارت یدک مبلغ خسارت قابل پرداخت باشد. لذا حتما یدک را نیز می بایست بیمه بدنه را برایش انجام داد.

 تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه بارکش :

تعداد سال های تخفیف بیمه بدنه

درصد تخفیف

1 سال

25%

2 سال

35%

3 سال

45%

4 سال و بیشتر

60%

جدول فوق به صورت کلی می باشد و در بعضی از شرکت ها درصد تخفیف عدم خسارت برای سال های مختلف متفاوت است

تخفیف نقدی :

بسیاری از شرکت های بیمه  برای افرادی که حق بیمه بدنه خود را نقدی پرداخت کنند  تا  10% تخفیف در نظر می گیرند

جهت استفاده از مشاوره رایگان در مورد بیمه بدنه  بر روی دکمه درخواست مشاوره کلیک نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

نظر بدهید

user
محسن رنجبر
پنجشنبه 25 آبان 1402
با سلام 3 سال سابقه بیمه بدنه دارم با 45 درصد تخفیف متاسفه امسال خسارت داشتم و از بیمه بدنه استفاده کردم آیا تمامی تخفیفات من برای سال بعد از بین می رود یا مثل بیمه نامه ثالث درصدی و پلکانی کم می شود ؟؟

admin
پاسخ مدیر به محسن رنجبر
شنبه 27 آبان 1402

سلام خیر تخفیف بیمه نامه صفر می شود و سال بعد بیمه نامه بدون تخفیف تمدید می گردد